Deze huisstijl is ontworpen voor een zelfstandige die begonnen is in de retail en zorgsector.  Het betreft verkoop en aanmeten van BH’s en protheses. Het gevoel van om je zelf geven is leidend en is daarom voor zachte kleuren en ronde vormen, ook geeft het vrouwelijkheid en vertrouwelijkheid weer.


Louxs headwear is onderdeel van Shirlouette en is als een nieuwe lijn begin dit jaar in de markt gezet. Deze lijn vertegenwoordigt hoofddeksels en sjaals voor met name vrouwen die door ziekte hun haar hebben verloren.

Open Coffee is een netwerkorganisatie voor de regio Beuningen/Wijchen. Het ontwerp van het logo en de diverse banners is gebaseerd op hun uitgangspunt “Op informele wijze netwerken, onder genot van een kopje koffie”.

De huisstijl voor Stichting Stiksoep, een ideële organisatie tegen de plastic afval in de oceaan, bestaat uit een logo en diverse brochures en leaflets.

registratiesysteem voor de zorg

Vakbekwaam in Zorg

Deze huisstijl is ontworpen voor een registratiesysteem die de vakbekwaamheid van zorgpersoneel bijhoudt. Een systeem te vullen met opleidingsmodules en gekoppeld aan de BIG. De checkmark in het logo staat voor het afvinken van een behaalde taak of opleiding.

Maassen

met sprongen vooruit

Maassen heeft een metamorfose ondergaan. Het verouderde logo is vernieuwd door het een moderner en opvallender uiterlijk te geven. Ondersteunend hierbij zijn dynamiek en frisse kleuren.

Deze uitstraling komt terug in de huisstijl, zowel in hard-copy als online, voor al hun producten (internet-toepassingen).

maasen2maassen

MijnDagverslag

Chatapplicatie / platform voor zorginstellingen

EducatieNET

Leer Management Systeem voor bedrijven, zorg, onderwijs

Easyschool

Content Management Systeem voor onderwijs

Kennis- en leerplein

opleidingen- en registratiesysteem voor bedrijven, zorg, onderwijs

Deze huisstijl is ontwikkeld voor een band die uit twee zangeressen en vier muzikanten bestaat. 

Shopping Basket